Lexington på Smögenbryggan




Här finns så mycket fint...

Jag har förkärlek till alla inredningsbutiker och denna butik Lexington var inte helt fel ♥
Ett problem är att vi bor alldeles för litet då jag hela tiden köper nya saker och vill inte kasta det gamla som jag också gillar ;)

Idag är en plockar och tvättdag. Hade hoppats på några timmar i solstolen men fy det känns faktiskt som hösten redan är här och jag som inte alls känner mig klar med sommaren :(

Nu ska jag cykla och hämta ett litet paket från Bloominghome, en fin stor tavla ska upp på väggen och jag tror det kommer att bli jättefint

Min stora Malmbyrå med 6 lådor i ek (inte 6 lådor på höjden utan den bredare varianten) ligger nu på blocket och är det någon som läser min blogg och är intresserad är det bara att höra av sig. Hade gärna behållt den men platsen finns inte riktigt :(

Kram alla fina
millamagi sa:

Lexington är en favorit - så himla fräscht. Känner till problemet med att ha för litet... att bo litet och inte gilla att ha för mycket saker framme är en svår kombination. Ha en bästa helg!

2011-08-12 @ 14:48:26 | http://millamagi.wordpress.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0