Landskrona


Mysigt...

Solen tittade fram igår eftermiddag så vi tog bilen mot Landskrona då mannen ville kolla in nya motorcyklar på ett ställe, kanske inte min grej men visst finns det många fina :)
Efteråt åkte vi ner till havet och kollade in slottet, riktigt fint och mysigt denna måndag eftermiddag ♥

Idag åker vi mot Malmö för att träffa uppfödaren som vi köpte Lycka av och hoppas på lite valpgos då de har två små valpar på fyra veckor.

Ha en fin dag
Kraaam
Carolines hemligheter sa:

Vilka mysiga dagar ni har, är ni lediga båda två hela veckan?



Förstår helt och fullt vad du menar, det är svårt att vara beroende av socker för det är inte lika socialt accepterat att tacka nej till som alkohol (även om det nog kan vara väldigt tufft det också, många trugar in i det sista om någon tackar nej till ett glas vin på en middag...)! Och för egen del skulle jag nästa hellre äventyra min avvänjning än att tacka nej när någon bjuder vilket ju inte heller är alls bra... Men man märker ändå rätt tydligt när någon tackar nej av skäl som inte är så "välgrundade" och det har jag svårt för! T.ex. om någon på jobbet har köpt en tårta för att den personen skall sluta och vill bjuda sina arbetskompisar, då tycker jag att man skall ha ett riktigt bra skäl för att inte ens ta en liten strimla och göra den personen glad ;-)



Men visst är det svåra frågor det där och jag har nog som sagt lite väl mycket av personlighetsdraget i mig att vara alla till lags hela tiden...



KRAMAR

2011-08-16 @ 13:46:54 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0