Kungshamn


Bron över till Smögen...

Vilket ställe...

En av dagarna åkte vi in till Kungshamn och där blev det en hel del shopping kan jag säga ;)
Köpte mig en rosa Pelle P jacka på rean, mjuk, skön och alldeles perfekt ;)
Även en fin tunika med en massa volanger och lite annat smått och gott fick följa med hem, kanske kommer någon bild här så småningom!!

Som ni ser så är det ett tidigt inlägg idag, vaknade redan klockan fyra och kände mig jättepigg!!
Sålde min byrå igår så idag bär det av till IKEA för att köpa ett nytt skåp som ska stå där i hallen istället :)

Kan säga att solen skiner från klarblå himmel denna morgon och om vi har tur kanske det kan bli en fin dag här i Skåneland och även lite sol på näsan under dagen....ja tack inte mig emot ;)

Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0