Knäckt!!


Just så är det....

Vaknade i morse och kände mig hängig och under dagen blev det bara värre och värre :(
Just nu sitter jag här med en värkande kropp och då menar jag ont och jag gråter som en besatt, fråga mig inte varför. Allt känns skit, 39 grader i feber och så täppt att jag inte kan sova. Jag som hade sett fram emot att börja jobba och var så laddad, på lördag är det bröllop och här sitter jag och kan knappt röra mig :((
Skulle även börja på yoga ikväll och det fick jag hoppa över också.

Uppfödaren till Lycka hörde även av sig och undrar om jag vill ha en liten valp till Lycka och det är allt jag vill just nu men vet inte hur det skulle fungera när jag måste jobba också. Älskar den lilla bruna ♥
Varför ska allt vara så svårt ibland och varför ska man bli sjuk just nu....jag känner mig faktiskt riktigt sjuk och otroligt gnällig!!
Tur att mannen jobbar över annars hade han blivit sur på mig för att jag håller på så här ;)

I morgon är det jag som är hemma och kurerar mig och hoppas verkligen att detta skit går över med en väldig fart!!

Tack för att jag fick gnälla av mig lite och jag tror även att gråten stannat :)

Kram alla fina bloggvänner jag träffat, det finns så många underbara människor här ute ♥
Gabriella sa:

<3

2011-08-24 @ 01:50:36 | http://gabriellamalki.blogg.se/
millamagi sa:

Krya på dig vännen. Kram Milla

2011-08-24 @ 12:13:21 | http://millamagi.wordpress.com
Pia sa:

Lilla gumman,

Krya på dig.

Kramen

Pia

2011-08-24 @ 13:38:44 |
Helena sa:

krya på dig

2011-08-24 @ 14:05:34 | http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0