Grillkväll


Mmmm så gott det var....

Igår kväll var det grillfest hos ett par grannar och vi hade verkligen trevligt, roligt att träffa lite nya bekanta på området där vi bor :)
Det blev grillad fläskfilé, korvar och halloumiost och även lite vin dagen till ära, brukar välja bort vinet och tar hellre någon sötsak om man nu ska synda ;)
Vi satt ute ganska länge men man känner att det inte är lika varmt om kvällarna längre så en varmare tröja åkte på.

Idag skiner solen och jag funderar på att åka till stranden några timmar, fortfarande rätt ont av min brända rygg men det ska visst bli regn till helgen så det är bäst att passa på att gotta sig i solen.
Mannen och sonen åkte precis iväg till sonens lägenhet där det sista verkar bli klart idag sedan hoppas jag att mannen och jag kan få komma iväg på några trevliga utflykter så här på semestern.

Ha nu en skön dag
Kram Kram
Vanilla sa:

Jag kan tänka mig att det var riktigt gott! Grillkvällar på sommaren är ju bland det bästa som finns! :-)



Kram

2011-08-05 @ 10:31:42 | http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0