Flera pärlor att besöka i Sverige



Hunnebostrand....

Vi besökte även Hunnebostrand när vi var i Smögen och det var lika vackert där ♥
Idag har varit en sådan där dag då jag känt mig så rastlös, uttråkad och enormt godissugen. Det finns en 90%-ig chokladkaka i skåpet men det går faktiskt inte att äta, fy och usch enligt mig :(
På eftermiddagen tittade äntligen solen fram så det blev en långpromenad med min älskling Lycka och sedan lite bokläs på balkongen, jag har denna semester läst ut tre böcker och det är verkligen semester för mig.

Nu sitter lilla vovven och jag under min rosa ullpläd och myser, kvällarna börjar bli rätt kalla!!

I morgon hoppas jag på fint väder och att vi hittar på något roligt dessa sista semesterdagar :)

Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0