En skön timme eller två!


Underbart ♥

Det blev lite mer än en timme med sol och bad, bad och bad jag var i alla fall i till knäna ;) Här är så långgrunt och först var det så varmt men det blev kallare ju längre ut jag kom, är man badkruka så är man ;)
Sedan kom molnen och givetvis en skvätt regn igen, så det var bara att cykla hem.
Låg ett tag i soffan och läste vidare på denna bok som jag började med häromdagen, sedan blev det lite mat och nu sitter jag i strålande sol på balkongen och läser igen. Man kan säga att vädret är omväxlande!!
Men ack så skönt det kan vara ändå, semester är semester och jag njuter varje sekund :)
Nu åter till boken....

Kram alla fina

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0