Butterfly


Såååå fin....

Nu har även jag köpt denna tavla som hänger hos många bloggare och jag tycker den är så fin ♥
Svårt att hitta en bra plats då vi inte har så många väggar då rummet är fullt med fönster men jag tror att denna plats blir bra.

Inget regn denna lördag men dessvärre storm, man kan ju inte få allt och det var ju sol jag ville ha ;)

Fick en litet gulligt visdomsord av min lilla mamma och visst är det sött ♥
- Det är omöjligt, sa Tvivlet
-Det är farligt, sa Rädslan
- Det är onödigt, sa Förnuftet
......Prova ändå....viskade Hjärtat....♥

Ha en härlig dag
Kramen
Ann-Louise sa:

Vackra ord!

Lägger dem genast på minnet!



Kram och ha en fin söndag vännen!

2011-08-21 @ 11:34:58 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0