Barnsligt förtjust!


I nyckelringar....

Ja jag har alltid gillat nyckelringar och då även söta nallar men denna sprang jag på i en butik i Helsingborg och den var enkel stilren och riktigt snygg

Sovit länge denna torsdag och fortfarande är jag riktigt förkyld med nysningar och rinnande näsa, febern verkar ha släppt men den envisa huvudvärken går inte ens bort av treo :(
Känner mig orolig om vi ska komma iväg i morgon efter jobbet och ska vi åka då vill jag ju jobba i morgon , annars känns det konstigt att ge sig iväg på bröllop.
Som det känns nu har jag ingen ork och inte känns det okej med en rinnande näsa i ett kök, jag har några timmar på mig innan jag måste ringa min chef och säga hur jag gör.
Det vill mycket till för att jag ska avboka detta bröllop som jag sett fram emot så länge....nej åka måste vi!!
Snälla förkylning försvinn nu :)

Ha en bra dag vänner
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0