Attans regn!!


Päron...

Ja hur mycket regn finns det egentligen, idag fullständigt vräker det ner och jag lyckades bara få Lycka att gå ut någon minut så att att hon i alla fall kunde kissa innan sprang hon in igen....mitt lilla hjärta
Hon gillar verkligen inte detta hemska väder!!
Som tur är så jobbar jag inte så länge idag så jag hoppas att hon klarar sig, jag kan ju inte slita i henne då hon stretar emot helt.

Helt klart är hösten här och i morgon är det redan första september.

Nu mot jobb, ha en bra dag
Kramen
Alexandra sa:

Ja du ibland undrar man hur mycket vatten det kan komma från ovan =( Så tråkigt med regn...

Hoppas att vi får en fin höst med massor av sol =)

Ha en bra dag på jobbet!



Kramar

2011-08-31 @ 10:00:11 | http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0