Veckan tickar på...


Oj vad det blommar....

Imorgon är det redan onsdag och min korta arbetsdag går till spillo då det är utbildning på eftermiddagen.
På torsdag ska vi ha en liten sommarfest med de olika köken och på eftermiddagen kör vi upp mot Norrköping.
Vi har idag varit på Väla för att hitta något som man kan ha på sig på begravningen, tyvärr hittade jag inget så det får bli något som redan hänger i garderoben. Börjar känna mig riktigt orolig för denna begravning men det går nog bra och det måste gå bra.

Min finaste lilla Lycka ligger här i mitt knä och det är lite synd om henne idag då vi har varit iväg en hel del, som tur är så börjar hon bli vän med katterna så hon inte behöver känna sig så ensam. Snart ska vi gå ut och kissa innan det är dags att sova. Brukar i vanliga fall gå ut vid halv nio men idag blev det visst lite senare ;)

Plockade ytterligare en fin gren på vår lilla eftermiddagspromenad och denna gång tog jag även med mig kameran. Redo för fotografering märkte jag att minneskortet var hemma ;(

Hoppas allt är bra med er
Kram och sov gott
Carolines hemligheter sa:

Vilken härlig bild du bjuder på, älskar de klara gröna nyanserna! En bild som passar utmärkt på din blogg med andra ord :-)



Förstår att du börjar bli orolig och nervös inför begravningen, jag är övertygad om att det kommer att bli en otroligt fin och värdig stund och också en dag att få dela med andra kring sorg, saknad och fina minnen!



KRAMAR

2011-04-27 @ 11:45:46 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Therese sa:

Vilken otroligt vacker bild..:)

Cilla sa:

Vad synd att du glömde minneskortet.Du tar ju så otroligt fina bilder=)

2011-04-28 @ 18:57:51 | http://cillapilla.devote.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0