Värdehöjande


Vackert....

Jag plockade en kvist av denna magnolia på ett träd, jag vet att man inte ska men en liten liten kan väl inte vara så farligt.
Vilka härliga dagar jag haft, inga måsten utan jag har bara njutit och samlat nya krafter. Har haft en jobbig tid efter min mormors bortgång där tankarna har varit kaos i huvudet och att jobba som arbetsledare är inte alla gånger så enkelt men jag älskar denna utmaning och jag älskar det jag nu håller på med. Någa dagars vila behöver vi alla.
Vi jobbar i en grupp på jobbet där det är viktigt att det är värdehöjande för de gamla och värdehöjande har dessa dagar varit för mig.
Det är så skönt när man kommer till insikt om vissa saker och att saker helt enkelt faller på plats :)

En gammal vän från Norrköping ringde idag och skulle ner hit till Höganäs för att kolla på ett sommarhus på fredag och undrade om vi kunde ses men tyvärr så åker vi till Norrköping på torsdag då det är begravning på fredag av min lilla mormor.
Hoppas verkligen hon köper huset för det skulle vara så roligt att ha henne här :) Jag håller tummarna att allt går vägen för denna affär M-L :)

I morgon ska jag jobba igen och det känns lite tungt så här kvällen före men så fort man sätter foten på jobbet är man igång igen och det är skönt det med :)

Glöm inte att göra saker som är värdehöjande för er.
Kram och sov gott

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0