Underbara blomma


Magnolia...

Idag slutade jag redan klockan ett, Lycka och jag har varit ute på en promenad i solen och idag var det så varmt att jackan åkte av :)
Nu är det bara arbete i morgon och sedan blir jag ledig i hela tre dagar och det ska bli så skönt, hade tänkt åka upp till Norrköping men ångrade mig och är istället hemma ensam och allena som jag tycker är skönt ibland. Sonen och mannen ska upp till Stockholm för att flytta och städa ur sonens lägenhet.

Ensam är jag ju inte då jag har alla mina djur ;)

Ha en mysig onsdag
Kramen
Mamma till William sa:

God kväll.Härliga vår bilder..Ha en skön kväll.kram

2011-04-20 @ 17:36:11 | http://blondis81.blogg.se/
Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS* sa:

Magnolia är en favorit, så vackra! Måste plantera ett sådant träd på vår nya tomt sen. :-)



Trevlig påskvecka, kramar!!

2011-04-20 @ 22:22:23 | http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0