Tankar denna tidiga morgon


En favoritbild....

Ligger här denna tidiga lördagsmorgon då mannen och sonen åkt till jobbet för inventering.
Själv är jag så ledsen och kan för mitt liv inte sluta gråta, bilden jag visar idag är min favoritbild och bland de första jag tog. Den symboliserar idag mina tårar som är till dig mormor.
Jag tycker att detta med döden är så jobbigt, man hinner knappt kallna förrän kistan ska beställas, förberedelser för begravning, lägenheten ska sägas upp, slit och riv med saker om vem som vill ha vad!!!
Jag hade också gärna haft ett minne men vi får se om det blir något som jag kan få. En liten julgran som du fick av mig har dykt upp i mitt huvud hela natten, är det något du vill säga med den? Även ditt porslin med blåa blommor finns i mina tankar....varför!!
Jag tänker även på vart du ligger nu, kallt och mörkt och jag hoppas verkligen att du fått ro och kanske redan är i ditt hemland Estland, kan nästan se dig vid din stuga vid havet med alla vilda blommor :)

Tankarna bara snurrar men det är ju så här livet är men jag säger bara,  glöm inte att leva och må bra under tiden. Vi har bara livet till låns!!!

Kram alla fina och tack för alla hälsningar
Camilla sa:

Minnet lever,gumman. Tänk på det.

Sörjer med dig.

Jag miste min farmor 1988,men jag sörjer och saknar henne än idag.

Men som jag sa....minnet lever.

Kram på dig!

2011-04-02 @ 08:35:17 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0