Påskpyssel


Påskfjädrar och ägg....

Påsken närmar sig och lite nytt har flyttat in hos mig, dessa fina rosarandiga ägg hittade jag på Village.
Lite påskris med vita fjädrar pryder också matbordet.

Vi har haft en underbart solig och varm dag idag och när jag kom hem från jobbet gick vi en lång promenad lilla Lycka och jag sedan satt vi på grannens altan och fikade ända fram till halv åtta.
Nu är jag bänkad framför datorn och senare ikväll blir det Desperate houswives, me like :)

Hoppas ni har en skön kväll
Kramen

Bella sa:

Fina påskägg du köpt!! Jag är dålig på att påskpynta, får liksom inte tummen ur att göra det i år... Ja ja det blir påsk ändå och vi får hoppas på att det fina vårvädret håller i sig!



Kramar Bella

2011-04-19 @ 22:33:28 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
cecce sa:

Tvingar du lilla voffsingen att stå stilla bland påskliljorna? Va?:-)

Fyyyy!

Vad mysigt det ser ut. Vilken sköning hon är!

Hoppas du får en riktigt fin och skön påskhelg. Jag åker till syrran i göteborg med hela tjocka släkten vilket ska bli kul.



Har börjat fundera på Italien. Vill så gärna dit. En långhelg i maj. Hade väl varit något??



Kramar!

2011-04-19 @ 23:21:08 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0