Man tager vad man haver!!


Dagens lunch....

Som ni alla vet är det inte så roligt att laga mat till sig själv men då jag inte åt någon middag igår kände jag mig så sugen på något. Vad gör man då när man inte har så mycket i kylskåpet, hade inte lust att handla på mig så mycket då jag är själv i helgen. Kock som man är så fick hjärnan tänka ;)
Det blev en kycklinggryta med kycklingfilé, lök, färska tomater, vitlök, dijonsenap, dragon, cremefraiche, buljong, lite vatten, salt och svartpeppar. Mycket gott kan jag meddela :)

Fortfarande är det helt ljuvligt ute och det ser ut som att morgondagen kommer att bli lika fin :)

Hoppas ni alla har en härlig påskhelg
Kramen
Sofie sa:

Åh, vad gott det lät, nu blev jag ju jättesugen på lunch, men kanske lite väl tidigt 9,55? ;)

2011-04-26 @ 09:57:12 | http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0