Låt blommorna viska ett sista farväl


Oj vad det blommar....

Idag har jag beställt blomman till mormors begravning och så fort jag började bläddra i boken så började jag gråta!!
Det blev ett något mordernt och annorlunda arrangemang och påminner om en blommande äng, hoppas nu den bli lika fin i verkligheten.

Nu har jag allt förberett för lilla Lycka som jag ska hämta i Malmö i morgon efter jobbet och visst känner man en liten oro då jag inte vet hur det kommer att fungera ihop med katterna, man vill ju inte att de ska slåss!!
Tycker också synd om henne som slits från sin mamma och de andra hundarna som hon har så roligt tillsammans med :(
Varför håller man på så här!!!

Hoppas ni har en mysig kväll
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0