Kexchoklad blåbär


Klart man vill prova....

Idag har vi haft städdag i föreningen, som ni vet så tog jag sovmorgon och mannen fick gå ut själv. Det måste väl räcka att en från varje hushåll är med!!!
Själv har jag inhandlat vita peseér som jag har planterat på balkong och loft och lilla Helge och jag har softat på balkongen i solen :)

När jag stod i den långa kön i kassan på CityGross så plockade jag åt mig en påse av dessa kexchoklad med blåbär och nu har jag smakat, orginalet är klart godast men det är alltid kul att prova nya saker.

Funderar på att ta en promenad till havet, där får man så mycket energi och kraft :)

Fridens liljor
Emma sa:

Hejsan vännen!



Hur mår du? Det var så längesen sen sist! : - (



Jättefina bilder du bjuder oss på : - ) Du måste ha en riktigt bra kamera & du verkar verkligen ha hajat hur man använder den!



Kexchoklad är supergott! Det hade jag med mig & åt under förlossningen ; - )



Massa Kramar & Mysig kväll

2011-04-09 @ 15:23:43 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0