Hemma i Norrköping


Glottern i Åby....

Nu har vi landat hos sonen i Norrköping, den stora åkte vidare till Stockholm där en besiktning av lägenheten ska bli gjord i morgon bitti. Det är ganska tröttsamt att sitta i en bil i fyra timmar men som vanligt somnar jag ganska fort :)

Idag har vi haft en sommarfest med alla tre köken och vi har varit vid pannkaksladan och ätit pannkakor med bacon och lönnsirap. Lekar, prat, skratt och ett soligt väder bjöd dagen på. Jag fick gå en timme tidigare för att åka hem och packa in i bilen för att sedan hämta son och man på arbetet i Ängelholm.
Lilla Lycka var med och sov så fint i sin bur, duktiga hund ♥

Nu ska snart våran bädd blåsas upp och det är dags att sova, tyvärr glömde jag mina öronproppar hemma och det är något jag blivit beroende av då mannen snarkar men även när han är bortrest åker dom in i öronen ;)

Tack för alla peppande ord om morgondagens begravning, ni är för söta ♥♥♥

Må så gott och många kramar från mig
Sussie sa:

Vackert! :-)

2011-04-29 @ 00:20:40 | http://levarikt.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Hoppas du är ok och att begravningen blev ett ljust minne. Din mormor har det bra nu, kanske hon har sällskap av min mamma och då har de kul!!



Kram

2011-04-29 @ 17:48:51 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Marie sa:

Hej Susanne, tänker på dig och hoppas allt gått bra och att du mår ok.

Pus & kram!

2011-04-30 @ 20:09:04 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0