Helge luktar på krokus


Visst är jag söt....

Vilket underbart väder det blev, har suttit ute i solstolen ett tag och ätit min första glass, visst är det härligt :)
Lilla Helge har också varit med men han var mest intresserad av de små bina i blommorna.
Tror att jag i morgon ska köpa lite blommor att plantera i krukor, man blir ju så sugen nu när sommaren är på gång :)

Kramen
Andreas sa:

Jäklar vilka fina bilder! :]

2011-04-02 @ 20:47:39 |
Miss Juni sa:

Jag har redan planterat lite påskigt i en kruka, och idag köpte jag mörk, mörkt röda + vita penséer som jag tänkte ha i mina röda fönsterlådor.

Vårkänslor! =)

2011-04-02 @ 21:12:16 | http://www.metrobloggen.se/MissJuni
Bella sa:

Så härligt det låter att sitta i solstolen och äta glass, bara att erkänna att jag blir avundsjuk när jag läser det, här har det varit grått, disigt och regnat hela dagen...



Hoppas du får en trevlig lördagkväll och vilka fina bilder på kissekatten!



Kramar Bella

2011-04-02 @ 22:00:50 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0