Första natten med Lycka


Min lilla kelgris....

Hela natten har denna lilla sötis legat tätt intill mig i sängen och så fort katterna rört sig så har hon morrat, tycker verkligen att katterna är jätteläskiga. Perserkatten är nyfiken på Lycka medan Helge tycker att hon är riktigt läskig och reser ragg så att han ser ut som en riktig boll ;)

Vädret här i Höganäs är mulet idag och även några regndroppar kom när jag var ute på min morgonpromenad, hade hoppats på sol, sol, sol denna helg :(

Önskar er en skön lördag
Kramen

Emma sa:

Sötis där! : )

Du ska se att om en vecka är dom vänner & har satt sina gränser!



Trodde också vi skulle få sol idag men ack så fel jag hade!



Kraamisar till dig!

2011-04-16 @ 13:12:28 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0