En grå tisdag!


Vita fina krokus....

Idag har det varit grått och regnigt.
Sitter nu trött i soffan efter en lång arbetsdag då jag fick vara kvar en extra timme då vi hade sjukt på jobbet.
Någon måste ju låsa!!

Kännt mig irriterad och ledsen periodvis idag och helst när jag ser dessa gamla som sitter i matsalen, tänker så mycket på min mormor att jag bara vill gråta. Varför ska det vara så svårt att acceptera :(

Jag fotar och bloggar och gör allt för att inte gräva ner mig i den sorg jag känner just nu.
I dagarna får jag veta när begravningen blir och det är inte något jag ser fram emot, begravningar är så sorgliga och det är så svårt att hålla tillbaka tårarna och denna hysteri som man kan känna i kyrkan när man får se kistan och alla blommor ska vi inte prata om!!!
Jag måste fixa detta och gör nog det till slut....

Ha en fin tisdag
Kramen
Josefin -Happy Days- *Vi bygger hus* sa:

Sänder en varm tanke och kram, förstår att det måste vara jobbigt, beklagar sorgen.

2011-04-05 @ 20:30:45 | http://landhagen.blogg.se/happydays/
Ann-Louise sa:

Man får vara ledsen och sörja. Sen kommer begravningen att gå bra också även om det är jobbigt. Jag har ju tagit mig genom att begrava mamma så jag vet att det går. Vi hade ett vackert bårtäcke på kistan för att slippa se den...passade oss bra och det var skönt så man slapp tänka för mycket!



Hoppas på sol ute i morgon och sol i sinnet med!



Kram

2011-04-05 @ 23:01:02 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Mia systeryster sa:

Det är jobbigt, men det går. Det blir som ett slags farväl och efter begravningen kan man börja fungera igen;)

Kramar om

2011-04-05 @ 23:55:55 | http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0