Blommor blommor blommor


Kärlek....

Jag har fastnat vid mina blombilder och inget spännande har jag att skriva.
Dagarna lunkar på och eftermiddagarna ser ungefär lika dana ut, bloggande och facebook ;)
Känner mig helt enkelt inte på humör!!

Hoppas allt är bra med er kära bloggare
Kramen
cecce sa:

Hej min vän.

Är du ledsen??? Det är förståeligt. Att mista någon man tyker mycket om och håller kär är den värsta sorgen...

Hoppas faktiskt du får din lilla hund. Duskulle bli en utmärkt matte. Kan du inte muta mannen med något?? Säg att du ska laga fantastiska middagar till honom resten av livet...eller nåt:-)



Hoppas det snart känns bättre...

Styrkekram

2011-04-07 @ 23:50:23 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Hoppas ditt härliga humör kommer tillbaka snabbt! Precis som Cecce skriver så tar ett sorgearbete tid och måste få göra det!



Tack för paketet, det var väl inget fel på det! Ska bli jättespännande att prova då min mage kan leva ett eget liv och gör ofta!



Stor kram och hoppas solen skiner på dig i helgen :-)

2011-04-08 @ 16:05:54 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0