Blåsippan i backen står


Underbara blomma.....

Jag fick ett tips i morse om att blåsippan står i full blom i Mölle. Mannen och jag samlade ihop våra kameror  för en fotorunda i skogen :) Finns inget som är så rogivande för kroppen, jag hade med mitt macroobjektiv men blev inte nöjd med så många men denna gillar jag skarpt ;)
När vi sedan skulle upp mot Kullaberg började det regna rejält så jag skjutsade hem mannen och åkte sedan till Plantagen för att köpa lite nya blommor till mina utekrukor, nu ska det bli fint ;)

Hoppas ni myser denna söndag
Kramen
Marie sa:

Ja, det är jättefina bilder på en jättefin blomma!

blåsippan har så vacker blå färg.



Trodde vi skulle ha fint väder här i Dalarna denna helg men det har barat regnat,tråkigt!

kramar

2011-04-03 @ 17:15:37 | http://sjovreten.blogg.se/
Eva sa:

åhhh vilka underbara bilder!!

kram på dig =)

2011-04-03 @ 19:19:03 | http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0