Balkongmys


Härliga dag....

Lycka och jag myser på balkongen och det är så varmt att man nästan pustar lite...förlåt ;)
Den lilla tjejen fullkomligt älskar att ligga här och sola sig, min lilla sötnos.
Tänk att värmen kom till slut, det trodde man aldrig :)

På balkongen står mina två vita fåtöljer "Vågö" som jag köpte på IKEA för ett tag sedan, ett tillhörande svart bord har också inhandlats. Några blommor och en ljuslykta finns på plats, annars behöver det städas lite mer ordentligt, kanske i morgon ;)

Nu ska jag sola vidare
Kramen
catta sa:

Hej.

Underbara bilder som vanligt.

Njut av Lycka och solen.

Glad Påsk.

Catta

2011-04-22 @ 14:32:25 |
Milla sa:

Mysigt :) Är dom stolarna bekväma?

Glad Påsk! Kram!

2011-04-22 @ 17:11:56 | http://memillakilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0