Söndag

Lilla Helge....



Detta lilla bus ligger nu bredvid mig här i soffan och myser, han har varit ute en sväng nu på morgonen men blev visst lite sugen på gos och kom in igen :o)
Ute är det höstväder och planerna är en liten sväng till Helsingborg där det visst skulle vara någon höstmarknad i Fredriksdal. Jag har ju köpt en vit, lång och fin regnkappa med luva så den kommer kanske till användning ;o)

Redan söndag, helgerna går alldeles för fort. Jag tycker nog bättre om att jobba vissa helger och vara ledig ett par dagar i veckan, känns som det blir mer ledigt då och att man tar vara på den bättre. Jag är aldrig nöjd!!!!!
Mitt nya projekt till jobb kommer nog att kräva ännu mer arbete, till en början kanske sju dagar i veckan men jobbar man åt sig själv och brinner för det man gör så ska nog det gå bra. Jag är en person som oftast brinner för mitt arbete, vill ha mycket att göra, utvecklas och inte ha någon som bromsar mig på vägen. Jag har oftast många ideér och det är inte alltid populärt hos personal som varit på arbetsplatsen alldeles för länge ;o) Ett eget är nog därför något för mig, där får jag vara min egen chef och göra som jag vill ;o)

Hoppas att ni njuter av denna söndag
Kraaaaam

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0