Slapparlördag


Fina ting......

Idag har jag jobbat i köket där jag jobbat i sommat, lagat mat och hoppas de gamla blev mätta och glada. Fick även en förfrågan om att jobba i morgon med då en av trejerna blivit sjuk. Hade igentligen ingen lust nu när jag jobbar alla dagar i veckan förrutom helgerna men sa i alla fall ja ;o) Det kanske blir en ny svart skinnjacka!!!!!

Just nu sitter jag i soffan och gäspar, fötterna är onda och jag har inte lust med något.....
Det är i alla fall stor skillnad att jobba i köket och cafeterian....vi får se hur kommande vecka blir??

Min porslinsblomma blommar och doftar ljuvligt i rummet :o)
Hoippas allt är bra med er

Kramen
Camilla sa:

Kul att dom vill att du ska jobba,men jobba inte för mycket nu.

Du har ju ett liv utanför jobbet också.

Bloggningen till exempel ;)

Kram på dig!

2010-09-11 @ 18:19:30 | http://cammo69.blogspot.com
Emma sa:

Nu när du jobbat så mycket så tycker jag att du ska slå till på skinnjackan ; - ) Hihi! Härligt att belöna sig själv när man varit duktig!



Jättefina bilder du visar!



TACK vännen för din söta grattishälsning : - )



KRAMISAR & trevlig söndag!

2010-09-12 @ 13:48:21 | http://jemsi.blogg.se/
Ingegerd sa:

Det är ju kul att kunna spara ihop till något men man vill ju samtidigt gärna va lite ledig också. Svårt val!

2010-09-12 @ 15:54:38 | http://hovsing.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0