Mys i soffan


Nyttigt och gott....

Sitter nu i soffan med tända ljus och äter fruktsallad och jag toppade den med kesella jordgubb och lime, tycker den är så god och det är ett bättre alternativ än vispgrädde och glass ;o)

Idag har mannen och jag shoppat lite, det blev en ny och skön fåtölj till mig där jag kan sitta och blogga och vara inne på facebook :o)
Sedan hade jag tänkt köpa denna skinnjacka jag suktat ett tag efter, tyvärr har jag väntat för länge då den var slut i alla affärer som ligger nära oss i Höganäs. Kassörskan kollade även i Norrköping men de var slut överallt, grattis Gunilla att du köpte din :o)
Jag hittade en annan som jag också tyckte var om, inte lika fin som den första men med en fin sjal blev den riktigt snygg :o)

Nu ska jag städa av diskbänken innan jag fortsätter mitt slöande i soffan.
Hoppas ni har en mysig kväll
Kramen
Annas inspiration sa:

Perfekt med en god & nyttig desset!



Typiskt att jackan var slut, men du är säkert superfin i den du köpte :-)



Hoppas du har det skönt i soffan

Många kramisar!

2010-09-18 @ 21:49:30 | http://annasinspiration.blogg.se/
Ingegerd sa:

Det ser jättegott ut!



Synd att skinnjackan var slut:-(

2010-09-18 @ 22:22:44 | http://hovdamen.bloggplatsen.se
Camilla sa:

Så går det om man väntar på något för länge ;)

Tur att du hittade en annan.

Ha det bäst!

Kram!

2010-09-18 @ 22:28:28 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0