Hösten är här


Höstbilder.....

Mammas gubbe och jag var ute på landet en dag nu i veckan och visst är hösten på gång.
jag vet inte om jag är redo denna gång, i vanliga fall älskar jag hösten med dess mörker och alla tända ljus men nu känns det inte fullt lika bra ;o)

I eftermiddag ska jag träffa min vän Åsa och senare ikväll ska jag träffa Gunilla och Karin ute i Östra Ryd, är så glad att jag har mina vänner :o)
Förmiddagen ska ägnas åt lite matlagning åt sonen, han saknar lite av mammas mat så jag ska laga och fylla frysen åt honom. Jag vet att jag skämmer bort honom men det kan man väl få göra med sina barn ibland ;o)

Hoppas ni också har strålande solsken
Kramen
Pia sa:

Susanne:

Visst får man skämma bort dom små liven ibland,

mysigt att få frysen full med mammas köttbullar....

Höst nej fy, jag vill ha lite mer sol och värme är inte redo för denna höst änu.

Hoppas du får det riktigt bra i eftermiddag med alla dina vänner.

kramar

2010-09-02 @ 19:35:37 |
Bella sa:

Vilka fina bilder du visar, det känns som om hösten kom så fort i år, kallt och mörkt på kvällarna...



Håller alla tummar för att du får jobbet på cafét, hoppas hoppas hjoppas!!!



Har en vän som gjort en laseroperation på ögonen och är jättenöjd, själv har jag fortfarande linser, men har tänkt tanken på att göra en...



Hoppas du får en skön kväll



Kramar Bella

2010-09-02 @ 21:12:29 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Malin-mamma till Sam och bebis i magen sa:

Gud vad härliga bilder!

2010-09-02 @ 21:38:19 | http://malinsmix.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Jag är inte redo för höst....har inga kläder och är inte i fas alls. Tror att det är värt pengarna om man vågar med en ögonoperation faktiskt, jag hade gjort det om jag inte behövt pengarna till annat!



Hoppas på ditt caféjobb nu! Håller tummarna.

Kram

2010-09-02 @ 22:56:52 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0