Härliga dagar


Glottern.....

Jag har haft underbara dagar med nära och kära och snart ska jag köra min bil ner mot Skåne igen, jag gillar inte tanken på dessa 40 mil i bil men hoppas det kommer att gå bra.
Känns lite vemodigt att åka hem men visst saknar jag Skåne, mannen och katterna. Borta bra men hemma bäst!!
Om jag känner mig själv rätt är jag nog snart här igen ;o) Kanske ganska snart då det planeras en flytt till egen lägenhet för sonen, kanske inte så roligt att bo med mormor som dock bara är 60 år men van att det bara är mannen och hon ;o) Det slutgiltiga beskedet kommer på måndag men det ser ljust ut och sonen svävar på moln :o) Jag minns själv min första lägenhet, en tvåa i ett nybyggt hus :o) :o)
Tack kära föräldrar för att ni låtit sonen bo hos er denna tid i alla fall, det har varit guld värt....men snart får ni förhoppninsvis lugnt och skönt i huset ;o)

Tack även till alla andra som tagit sig tid och träffa lilla mig under veckan...det har varit så mysigt...kommer att sakna er men hoppas vi ses snart igen :o)

Nu är det dags för frukost och sedan packa ihop mina väskor för att sedan åka ner mot Höganäs.
Vi hörs säkert ikväll igen.

Kramisar
fia sa:

önskar dig en trevlig resa och vilken vacker bild du bjuder på.

kram .

2010-09-04 @ 10:49:24 | http://fiasdrommar.blogg.se/
Marie sa:

Vilka trevliga dagar du verkar ha haft!!

Kör nu försiktigt och ta många "pausar" så du inte somnar.

Kram!

2010-09-04 @ 11:04:10 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0