En riktigt slö lördag


Lite fix i badrummet....

Började dagen med lite städande och fix i badrummet. I paketet jag hämtade från Ellos i veckan låg denna badrumsmatta och blommiga handdukar med rosor. Tänkte att det skulle bli fint men handukarna var inte i bästa kvalitet men håller väl ett tag då jag inte orkar skicka tillbaka. Den tjocka damen ska föreställa mig och den fick maken när han bodde i Ängelholm och jag bodde fortfarande kvar i Norrköping, för att han inte skulle glömma bort mig ;o)
Annars har jag legat här i soffan och läst, bloggat, kollat på en film som inte var något vidare och bara slöat helt enkelt. Snart är lördagen slut, fy vad fort en helg går och allra helst när man sover så länge också!!!

Ha en fortsatt bra lördag
Kramen
Anonym sa:

Hej!

Ja klockan är verkligen superfin..för att vara ärlig så har jag 2 !! st själv.

Hoppas du får en finfin lördagskväll o ja..helgerna går alltid FÖR fort!

Kram Git

2010-09-25 @ 19:18:15 |
Marie sa:

Visst går helgerna alldeles för fort, det står inte på förrän det är måndag igen :(

..och dags för en ny "invägning igen" för mig. Känns som jag fuskat lite i helgen dock.



Kramis!

2010-09-25 @ 20:39:09 | http://sjovreten.blogg.se/
Camilla sa:

Alltid roligt med något nytt.

Rosor....bästa blomman jag vet....näst efter Änglatrumpeter,förstås :)

Jag tycker att det är bra att helgen gick snabbt;)

Jag jobbar ju :)

Ha en toppen söndag!

Kram!

2010-09-26 @ 08:37:00 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0