En eftermiddag på landet


Med gulliga djur.....


Igår eftermiddag var jag ute hos vännen Karin som bor ute på landet i ett mysigt litet hus. Ute sprang kattena, kaninen skuttade omkring fritt och en massa gulliga hönor sprang också där på gräset.
Vi pratade och pratade för att sedan när mörkret föll på bege oss hem mot storstaden igen. Jag konstaterade iallafall att jag är alldeles för mörkrädd för att bo sådär ute i skogen, uhhh uhh ;o)

Vet inte om jag hinner med dagens planerade träff med Annesonen och jag ska kolla på en lägenhet till honom. Spännande!!!

Ha en bra dag
Kramen

Camilla sa:

Visst har landet sin tjusning men jag är som du...alldeles för mörkrädd.

Ha en toppen fredag!

Kram!

2010-09-03 @ 15:05:09 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0