Äntligen fredag!!


Nya magasin....

Då var det äntligen fredag och två lediga dagar, känns verkligen att man har jobbat i hela tio dagar!!!
Ska bli så skönt att bara ta det lugnt i helgen :o)

Ute blåser det och regnar som vanligt :o(
Det är riktigt tradigt som dom säger här nere ;o)

I brevlådan hittade jag dessa nya magasin, perfekt en helg som består av regn och rusk

Morgonen började inget vidare i morse, jag vaknade 07.34 och börjar jobba 07.45 men jag var på jobbet 07.50 och det tyckte jag var bra gjort.

Satt och tittade på Debatten igår kväll för att bli lite klokare i mitt val men det är ju rena smutskastningen mellan blocken och de röd/gröna var värst!!! Då jag tycker politik är så tråkigt undrar jag om jag kan få några sista minuten tips, vad är för och nackdelar med repektive block?? Hur ska man tänka??


Hoppas ni också snart får fredag :o)
Kramen
Cilla sa:

Jag orkar inte ens höra på dem längre!

Åh vad mysigt med en kopp varm choklad, en filt och dom tidningarna.:D

Kram

2010-09-17 @ 21:33:50 | http://cillapilla.devote.se
Cilla sa:

Jag orkar inte ens höra på dem längre!

Åh vad mysigt med en kopp varm choklad, en filt och dom tidningarna.:D

Kram

2010-09-17 @ 21:33:50 | http://cillapilla.devote.se
jessi sa:

Tänk att du hann så fort till jobbet, vilken prestation!!!



Jag känner mig trygg med nuvarande regering och hoppas de får fortsätta jobba vidare med att förändra Sverige, det tar tid men tycker att de visat att de kan. Just nu känns det viktigaste att inte sverigedemokraterna kommer in, jag vill inte bo i ett land med främlingsfientlighet. Går inte ihop med mitt sätt att se på människor.

Jag har inte kollat så mycket debatter för det blir som du säger nästan jobbigt. Du kan gå in i partiernas egna hemsidor o läsa i lugn o ro deras partiprogram och se vad de står för. Det är mitt tips!



KRAM!

2010-09-18 @ 17:45:48 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0