Tisdag


Vackra pumpor....

Då var man hemma efter en arbetsdag igen och i morgon är det redan onsdag!!!
Idag är jag så baksugen så jag tror att jag kommer att prova ett nytt recept på muffins som jag hittade på blogg.se. Jag ska ju inte äta och ha sötsaker hemma men jag tänker ta med dem till jobbet i morgon om dom blir godkända ;) Ett recept och bild kommer säkert här på bloggen också för den som är intresserad :)

I morse när jag vaknade så regnade det men framåt lunch tittade solen fram igen, alltid skönt :)
Idag är det ju tisdag och då är det tv-kväll för mig, jag kommer att sitta framför tv:n mellan halv åtta och halv elva bara så att ni vet och jag vill inte bli störd ;)

Nu ska jag ta tag i mitt bakande så på återseende mina vänner
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0