Tidningen BAKA


Äntligen är den här.....

Det finns två tidningar som jag längtar tills de kommer ut i handeln och det är tidningen Hembakat och BAKA.
De kommer inte ut så många gånger per år men desto roligare när de kommer och idag var det dags för tidningen BAKA och givetvis var jag där direkt ;o)
Bakälskare som man är brukar jag alltid hitta mycket gott i dessa tidningar, får se hur denna tidning är idag.

Denna tidskriftshållare blev gårdagens fynd på Ullared, har länge kollat in denna vita högblanka skönhet men nu fick den äntligen följa med hem :o) Fråga mig bara inte var jag ska ha den ;o)

Jag var ju som jag skrev igår riktigt trött efter dessa timmar på Gekås och somnade direkt när jag lade ner huvudet på kudden men tror ni inte att jag vaknade vid halv ett och kunde inte somna om!!! Jag har sovit oroligt hela natten och dagen har varit så tung med huvudvärk och allt, skulle kunna tro att vi hade fest igår men så var inte fallet ;)
Nu ska jag lägga mig i soffan för att läsa och jag tror faktiskt att jag kommer att somna en stund.
Ha en fortsatt underbar dag.

KRAMISAR
cecce sa:

Vilken fin tidningssamlare!! jag vill också ha!!

Stor kram!

2010-10-13 @ 23:41:19 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Marie sa:

Jag har min bredvid sängen! Kram!

2010-10-15 @ 18:47:23 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0