Så var denna underbara dag här


Marabous nya Vintervit....

Finns det något härligare än att få komma hem från jobbet och veta att det är fredag och helg, jag tycker det är underbart. Trots att jag tycker om att arbeta är det så skönt med denna ledighet då man kan hitta på något roligt med mannen, vänner eller bara vara.
Eftersom jag bara har jobb året ut kanske jag inte ska säga att jag vill vara ledig så här för det kan ju bli en lång ledighet om jag har otur???

Ikväll blir det i alla fall mys framför IDOL, spännande då jag har många favoriter i år ;)

Sprang på denna Marabou Vintervit när jag var i affären, är egentligen inte så förtjust i vit choklad men man vill ju prova nyheterna och sedan kan man baka muffins på resten ;)

Önskar er alla en mysig fredag
Kramisar
cecce sa:

Äntligen fredag:-)

Jag åker upp till föräldrarna i kväll (med barnen såklart:-)

Vi kommer gå på marknaden i morgon, så vi kanske kan ses en stund.

Antingen på marknaden eller så kan jag kanske smita i väg en stund under dagen så vi kan ses:-)



Kraaam!!!

2010-10-29 @ 15:15:02 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Camilla sa:

Jag gillar vit chocklad så den där är nog något för mig.

DEN måste jag köpa nästa gång jag åker till affären!

Kram på dig och ha en toppen fredagskväll.

2010-10-29 @ 15:37:49 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0