Purpur eller inte!!



En liten titt.....

Idag har jag sovit länge och all magsmärta är borta och det tackar vi för, trodde ett tag att vi måste åka till akuten!!
Mannen jobbar idag då han hade lite som måste göras klart för i morgon åker han upp till sonen ett par dagar som ska flytta till sin första lägenhet, hade gärna åkt med men är man vikarie på ett jobb är det inte så lätt att ta ledigt :(
Har funderingar att ta tåget på fredag men det beror på hur länge mannen stannar och då blir det kanske en tur upp till stora sonen i Stockholm när vi ändå är så nära :o)

Sedan kom vi till detta med purpur eller inte, jag börjar bli måttligt drött på denna färg som jag haft ett tag men har förstått att den är ganska inne nu. Världsliga problem jag vet ;) Sedan är jag sugen på någon snygg fondtapet bakom sängen, blev så himla nöjd med tapeten i vardagsrummet.....blir så ombonat på något sätt.

Önskar er en bra dag, i morgon är det måndag igen!!!
Kramisar

Update: Länge ser jag nu, har ju glömt ställa tillbaka klockan haha!!!

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0