Nytt i hallen


Väggbonad Kallt....

Denna väggbonad köpte jag på IKEA i veckan och tänkte att den skulle bli pefekt till vår lite mörka hall, såg denna hos en annan bloggare och blev så förtjust ;)
Väggbonaden heter Kallt och kostade bara 199 kronor, går även att ha som gardinlängd.
Den fanns vid julsortimentet men tycker ni det känns juligt eller??? Jag är i alla fall supernöjd :)

Snart blir det mat här i huset och idag bjuds det på kyckling och rostade grönsaker.
Mannen och jag smakade även på en varsin muffins från tidigare inlägg, mycket goda kan jag säga :)

Kramen
Emma sa:

ÅH! Den skulle jag mer än gärna haft här hemma! Kanske får bli ett besök hos IKEA då jag är piggare i fogarna.

Jag tycker inte den är för julig inte, den lyser så fint upp & ger ett väldigt mysigt sken. : - )



Muffinsen ser supergoda ut!



Mysig kväll & Stor Kramis

2010-10-31 @ 19:27:42 | http://jemsi.blogg.se/
Carolines hemligheter sa:

Jättefint, så här års kan man ju inte få för mycket mysig belysning hemma tycker jag :-)



Jag skall baka muffins imorgon tänkte jag, måste genast kika mer noggrannt på receptet i ditt tidigare inlägg ;-)



KRAMAR

2010-10-31 @ 22:19:48 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0