Några nya kuddar


Såååå fina....

Det har inte blivit så mycket gjort som jag tänkt mig idag, drabbades av en elak huvudvärk som inte har velat släppa men nu tror jag äntligen att den släppt lite. Jag har i alla fall plockat lite med mina nya kuddar som jag fick igår, New York kudden köpte jag på Ullared i tisdags och de andra tre är hemklickade från H&M. Jättefina tycker jag :)
Mannen har åkt in till Ängelholm för att titta på fotbollsmatchen mellan Ängelholm och IFK Norrköping, inget för mig som stannade kvar här hemma för att pyssla och plocka lite.

Ska även förbereda för kvällens mat som blir glaserade rotfrukter och en grillad kotlett, hoppas det ska smaka :)

Har även fått ett tips från en Jenny att det finns Body PumpFriskis & Svettis här i Höganäs, är skivstång och kondition samma sak??? Det står även att denna träning är för den vältränade och det är inte jag men Body Pump klarade jag!!! Är det någon som vet något om detta får ni gärna berätta :)

Jag är med och tävlar om filmen Sex and the City 2 hos Bella och hoppas turen är med mig.

Ha en fortsatt bra lördag
Kraaaaaaaam

Update: IFK Norrköping vann och är nu redo för allsvenskan igen :) !!!!!
Paulina sa:

http://web.friskissvettis.se/default.aspx?mid=1001



Här finns info!

2010-10-16 @ 16:28:49 |
Susanne sa:

Paulina:

Jag har läst dessa sidor men blir inte klok på om det är samma sak som Body Pump och om det är så jobbigt att en otränad inte kan utöva detta. Ska ringa på måndag.



Tack ändå och många kramar

2010-10-16 @ 16:41:50 | http://gronanyanser.blogg.se/
Ingegerd sa:

Bodypump gillar jag men det finns tyvärr inte på Friskis här i Båstad. Bra träning!



Fina kuddar.



Ha en bra söndag!

2010-10-17 @ 07:11:58 | http://hovdamen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0