Myssöndag


Baka är så roligt....

Vad är inte bättre en dag som denna då man går runt i myskläder, håret hänger och inget smink, man plockar, bloggar och bakar lite fina muffins :o)
Jag älskar ju detta med bakning och att försöka få några fina bilder är superkul det också, ibland lyckas jag och ibland inte. Dessa muffins har jag bakat förrut men idag hackade jag ner några M&M godisar i smeten och resultatet blev mycket godkänt ;) Fem muffins fick min granne som blir så glad när jag kommer med nybakat, hon har fått en sjukdom som gör att hon sitter ganska orörlig i en rullstol. Hennes döttrar plus några till tar hand om henne och döttrarna som är i min ålder har jag fått bra kontakt med :)
Min lilla katt Helge är ofta inne hos dem då han är bästa vän med deras katt Sotis.

Nu står även ett Grekiskt durumbröd på jäsning som snart ska bakas ut och kanske kommer en bild på det också under dagen. Hoppas ni inte tröttnar på alla mina bilder och recept ;)

Kramen
Cicci sa:

Åhhh, vilka muffins!!!! Kan du inte komma och knacka på min dörr och lämna över några till mig! ;)



De ser verkligen urgoda ut!!!



Kramar

2010-10-24 @ 13:12:40 | http://mittfonster.blogg.se/
Eva sa:

men åhhh dom där muffinsarna ser ju overkliga ut!! jätte jätte finaaaaaaa...=)))))

2010-10-24 @ 18:38:48 | http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0