Mysig kväll till havs


Inte helt fel.....

Ja det blev en mysig kväll med arbetskollegor från de olika köken i den enheten jag jobbar i, jag kände bara igen två innan jag träffade de andra igår. Jag var faktiskt rätt nervös då jag klev in på Knutpunkten för träffa alla dessa människor. Men rädslan försvann ganska fort då jag snart märkte att det var en massa nya trevliga vänner som just kommit in i mitt liv :) Världen är ganska liten då även en av dessa var en granne till mig :)
Kvällen blev dock inte så sen, mannen hämtade mig vid halv tio och då hade vi åkt några vändor mellan Helsingborg och Helsingör. Jag hade inte en aning om att man kunde sätta sig på restaurangen och äta och dricka och åka fram och tillbaka....är vi i Sverige nu eller är vi i Danmark men jag klev i alla fall av på rätt sida ;o)

Här ska idag städas lite, mannen ska även sätta igång med projektet tapetsering :o)
Själv ska jag först gå och hämta ett paket och sedan ska jag köpa en krans och tråd och plocka lite hösfina saker och binda en dörrkrans. Fick inspiration av Aklejabloggen!!!
Vi får se om det är något jag törs visa upp här så småningom ;)
Nu ska jag i alla fall ge mig ut i det soliga och vackra höstvädret.

Ha en underbar dag
Kramen
Camilla sa:

Ser ut som om ni hade en jätte mysig kväll igår.

Tapetsera ja...det ska vi också göra snart.

Hoppas att vi får se före och efter bilder :)

Ha en toppen lördag!

Kram!

2010-10-09 @ 14:09:37 | http://cammo69.blogspot.com
Camilla sa:

Ser ut som om ni hade en jätte mysig kväll igår.

Tapetsera ja...det ska vi också göra snart.

Hoppas att vi får se före och efter bilder :)

Ha en toppen lördag!

Kram!

2010-10-09 @ 14:09:47 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0