Favorit i repris


Nya stövlar.....

Det var med sorg jag fick kasta mina gamla stövlar....jag har bara älskat dem ;o) Men i veckan sprang jag på dessa som ser ungefär likadana ut och jag köpte dom direkt. Det är inget speciellt med dem bara att jag gillar modellen, snörena, den låga klacken och de passar både till kjol, leggins och jeans :o) Dessa hade även ett gosigt foder. Problemet är nu att Ann-Louise har visat upp sina nya i sin blogg som jag också blev förälskad i, var du tvungen att visa upp dem vännen ;o)

Annars har denna dag tillbringats i sängen och vad jag har sovit.....!!!!
Berättade ju igår att jag inte mådde så bra i magen och tyvärr håller det i sig :o( Var till och med tvungen att säga nej till arbetesöndag också då man måste ha varit frisk i 48 timmar för att få jobba i kök.
Denna fredag efter jobbet var tänkt till städning, lite nyinköpta blommor och planering inför något gott att äta till kvällen men nu finns inte ork till något och hemmet ser helt bedrövligt ut :o(

Nu ska jag försöka stoppa något i magen.
Kram på er
Camilla sa:

Snygga stövlar!

Hoppas att du mår bättre idag så du kan äta något gott.

Kram på dig!

2010-10-02 @ 08:32:10 | http://cammo69.blogspot.com
jessi sa:

jag älskar också sådana stövlar med snörning, har ett par som fått av mamma för par år sen med klack. nu ska jag leta upp dem i någon kartong här hemma.



Ha det så gott o tack för dina goa kommentarer hos mig!

2010-10-03 @ 09:58:51 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0