Ett regnigt Skåne


Mina planteringar.....

Idag är det grått och regnigt här nere hos mig, man är ju  bortskämd efter de senaste dagarnas vackra höstdagar som vi haft. Jag blir dessutom mycket tröttare av detta väder så idag när jag kom hem somnade jag en stund och blev väckt av att vännen M ringde och vi pratade nog bort en timme ;)

Mannen och jag skulle ut på vår promenad men det känns som det kvittar just nu, det blir nog soffan och Grey´s Anatomy klockan nio :)

Hoppas ni får en lugn och skön kväll
Kramisar
Emma sa:

En riktig myskväll framför tvn för din skull blir de då! : - ) Behövs i detta rusk!

Ni har inte fått någon snö nere i skåne väl?



Jättesöta blommor du planterat! : - )



KRAMIS tjejen!

2010-10-20 @ 18:15:32 | http://jemsi.blogg.se/
Bella sa:

Vilken vacker och färgglad bild du visar, piggar upp i höstmörkret, visst är det galet vad tidigt det blir mörkt på kvällarna nu och i natt väntas det snö, lite tidigt tycker jag...



Hoppas du får en mysig onsdagskväll



Kramar Bella

2010-10-20 @ 21:51:39 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0