En dag på Gekås


Söt liten kundvagn......

Idag har jag haft en trevlig dag med vänner på Gekås i Ullared och som vanligt hittade jag en hel del som lades i kundvagnen ;)
Jag glömde att fotografera men när vi stod i kassan köpte någon bredvid oss denna ursöta lilla kundvagn....tänk om man hade en liten söting att köpa denna till ;)
Det var en himla massa folk som vanligt, undrar ibland varför man utsätter sig för detta ;)

Nu sitter jag i soffan och känner mig helt slut och har en himla huvudvärk....ska snart lägga mig under pläden för att kolla alla kvällens program. Halv åtta hos mig, Desperate housewives och Couger town....kvällen är räddad ;)

Tack goa vänner för en trevlig dag...nästa gång måste vi träffas så att vi kan umgås lite mer och inte bara jaga prylar och trängas med folk ;) Inbjudan till Skåne står kvar!!!!!!

Kanske kommer det någon bild på några av sakerna jag köpt och jag vill även tacka för alla fina kommentarer om min höstkrans....jätteroligt att ni tycker om den. Detta är den första krans jag gjort så några beställningar vill jag inte göra ;)

Önskar er en mysig kväll
Kramen
Camilla sa:

Ååååå....jag vill också dit!

Jaaa...mer bilder!!!

:)

Kram på dig och god morgon!

2010-10-13 @ 08:40:42 | http://cammo69.blogspot.com
Mia ☆ sa:

Vilken söt liten kundvagn =) Skulle gärna besöka Gekås en dag.



Kram!

2010-10-13 @ 09:29:40 | http://www.thelifeofmia.se/
Carolines hemligheter sa:

Vad kul med en tur till Gekås, jag är ju lite avis på er som bor nära och kan åka dit lite då och då :-) Har själv aldrig varit där (tyvärr) men någon dag så!!!



Hoppas att du har en skön onsdag, kramar!

2010-10-13 @ 13:30:45 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0