I´m a Cherry



Jag har fått en gullig bloggutmärkelse av Linda som värmer extra gott i hjärtat.
Tack söta du :)
Denna award kommer med följande krav: Berätta tre saker som ligger dig varmt om hjärtat och visa en favoritbild. Skicka sedan awarden vidare till fem bloggare.

Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat är:

* Familjen
* Vänner
* Och sist men inte minst mitt "Hem ljuva hem
"

Min favoritbild



Jag har många favoritbilder men det fick bli denna som jag tycker är så otroligt vacker och vilken underbar semester vi hade på Rhodos i somras min älskling och jag :)

Och nu ska jag skicka denna award vidare och det kan jag inte för jag har så många favorit bloggar. Dessutom har många av er redan fått en utmärkelse, därför ger jag en award till alla som vill ta åt sig äran :)

Kram till er alla och tack för att ni finns, vet inte vad jag skulle göra utan er :)
Ann-Louise sa:

Grattis!! Och den bilden är såå underbara med sina färger, acaciaträden och sen att det är Grekland!!



Huset i Råå skulle jag också vilja flytta in i direkt!! Övertala maken lite vet ja!



Kram

2010-10-25 @ 17:59:17 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Ann-Louise sa:

AGAVE träd menade jag ju!!



Kram igen!

2010-10-25 @ 18:01:42 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0