Älskar fredagar


Och även julen....

Har fått många kommentarer om detta med den första snön och att många verkligen gillar detta med snö och att julen närmar sig då det blir vitt ute. Jag måste säga att jag också älskar julen och börjar faktiskt se fram emot första advent när man får tända upp alla stjärnor och ljusstakar i fönstren :o)
Men när snöflingorna började trilla igår kände jag att snö vill jag inte ha riktigt ännu, den får gärna vänta tills december för min del men alla är vi olika och det är väl tur det för tänk om alla tyckte lika i allt ;)

Nu har jag i alla fall gått hem för att fira fredag och helg och visst är det gott som man säger i Skåne att fredagen är här :)
Då jag var så lat igår och inte städade måste jag ta tag i det nu och snart får vi en ny tv levererad så tiden är knapp men blogga måste jag först ;)
Känns lite tråkigt att behöva byta ut en fungerande tv då föreningen ska byta till digitaltv och det fungerar inte på våran platt-tv som vi köpte för ca 4 år sedan :(

Nu är det bäst att sätta igång
Ha en underbar fredag och helg mina vänner

Kraaaaaaaaaaam

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0