Alla helgons dag


Grått och blåsigt....

Idag har jag sovmorgon, ligger fortfarande kvar i sängen med datorn bredvid och ingen som tjatar på mig att jag måste gå upp ;) Ganska  skönt att få vara ensam ett tag faktiskt, trots att jag kände mig ledsen och ensam i början på veckan. Mannen kommer troligtvis hem i morgon, kanske redan ikväll :)

Fick förresten redan igår svar på min mammografi och allt såg bra ut, skönt för visst blir man lite orolig.

Jag är med och tävlar om en söt liten berlock hos Eva, kanske har jag turen denna gång :)

Önskar er alla en trevlig helg
Kramen





Eva sa:

var med och tävla på min blogg om en fin berlock med söt text !! kanske kan bli en fin julklapp eller present? kram kram/Eva

2010-11-06 @ 10:41:14 | http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0