Torsdagen börjar gå mot sitt slut


Myskväll.....

Har nyss kommit hem från jobbet och det blev en lång dag då jag annars är van att gå hem 14.15 men jag har varit i ett annat kök idag och det var roligt. Den ordinarie personalen var på utbildning så vi var tre vikarier där men det har gått bra och de gamla har fått sin mat :) Tack för ett bra arbete!!

Ikväll blir det mys framför dator och tv, tänker inte göra ett dugg ;)
Får ta tag i hemmet i morgon efter jobbet men jag har redan nu smygstartat med mina stjärnor i fönstren ;) Dock har jag inte tänt dem ännu!!!
Här i Skåneland har det kommit ännu mera snö idag, på luchen snöade det så vackert ute. Det var riktigt skönt att cykla hem efter jobbet i detta vinterlandskap.

Ha en mysig kväll
Kraaaaaaaam
Eva sa:

vilken underbar bild på den där rosen!!!

tack för din kommentar om mitt hår..ja jag kanske behåller luggen..den döljer ju rynkorna i pannan..=)

2010-11-25 @ 20:23:34 | http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0