Seg måndag!!


Skogen......

Vaknade i morse och var såååå trött och kände mig på så dåligt humör, nästan folkilsken ;)
Jag har inte haft någon ork eller lust med något idag, kroppen värker och allt är tråkigt.
Kan ni känna så ibland??
Väl hemma ligger jag nu här i soffan och tycker så synd om mig själv, förhoppningsvis känns det bättre i morgon eller så håller jag på att bli sjuk. Återstår att se!!!
Oj vilket gnälligt inlägg det blev men det är just så här som det känns idag ;)

Kramisar
Gabriella sa:

Sv: Nu har jag lagt upp dem på tradera och har redan fått mer pengar än jag själv betalt för dem, och det är hela 6 dagar kvar tills auktionen är slut :P



Jag tycker det är jätte kul att visa upp lägenheten osv hihi :)



Kram



2010-11-22 @ 16:42:09 | http://gabriellamalki.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0