Freeeedag!!!


Helgens bukett.....

Så var vi där igen, vid denna underbara fredag och där två dagars ledighet väntar :))
Inget är planerat för helgen förutom ett frisörbesök i morgon bitti och tidigt blev det då hon var ganska fullbokad, klockan 8.15 sitter jag i frisörstolen för att bli klippt och färgad och det ska bli ljuvligt :)

Nu har jag tänkt att städa av lite så att man slipper det i helgen och en bukett med rosa rosor har köpts hem, alltid fint med lösa blommor :)
Senare i kväll blir det IDOL på tv:n.

Ha en mysig fredag alla fina
Kramen
Anonym sa:

vilka underbara rosor,

håller med dig, skönt att det är fredag

hoppas du blir nöjd hos fisören imorgon,

själv gjorde jag slingor och klippte mig för

ett pa veckor sedan

ha en mysig fredag kväll

Kramen

2010-11-12 @ 18:07:11 |
Elin sa:

Otroligt fina rosor! skönta tt komma iväg till frisören, jag är så sugen jag med. Vet dock inte vad jag ska göra med håret? Sugen på mörkare och kortare men vi får se...

Stor Kram

2010-11-12 @ 20:58:00 | http://heltsubjektiv.blogg.se/
Bella sa:

Vilka fina rosor du köpt!!



Hoppas du får en skön och avkopplande stund hos frisören imorgon och att du blir nöjd med klippningen!



Kraaam Bella

2010-11-12 @ 23:03:46 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Anna - Starwoman ☆ sa:

Vilka fantastiskt vackra rosor!



Hoppas helgen var bra =)



Kraaam/Anna

2010-11-14 @ 22:00:51 | http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0